Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under april 2012

Av Ellen787 - 26 april 2012 22:02

Hajj!!

Nytt Tema!!

Betyg:

Skulle finnas fler accesoarer, Men animeringarna var roliga!!

( I fall ni undrar, Hade inte tid att redigera, Bara på Paint   )     

 

Av Ellen787 - 26 april 2012 21:07

Hajj!!

Nu vill jag verkligen byta till ...

Hjäälp?

 

      

Av Ellen787 - 25 april 2012 20:46

Hajj!!

Jag gjorde ett forum, där jag frågade om någon kunde hjälpa mig att flytta till ,

10minuter senare täcker detta min dataskärm:

Seriöst?  

Jag klickade naturligtvis ''Ja, jag ska följa reglerna''...  

MEN ÄRLIGT TALAT!!  

Jag har ju faktiskt inte ens brutit mot reglerna?   

GAAAAH!!  

... Btw, undrar vad som skulle hända om jag klickade ''Nej, jag kommer inte att uppföra mig ...''

Tror att jag skulle bli avstängd...  

Ajja...  

    

       

Av Ellen787 - 25 april 2012 18:44

Hajj!!

 

Jo... Ingen som kan förklara/Har tid att förklara, är inne   

... Så kommer att fortsätta att blogga här, ett tag framöver!!  

... Men vad ska min blogg heta? 


MoviestarEllen.Blogg.Se

Elleeens.Blogg.se

MspEellenBlogg.Se

Fler alternativ?

 

( MspEllen.Blogg.Se är upptaget   )

    

Av Ellen787 - 25 april 2012 17:28

Hajj!!

Bara så ni vet, Jag kommer sluta blogga.  



... Ända tills jag byter till !!

Hjälp mig..?

Kommer att ta ett tag, Fattar ju inget  

... Så jag ska nog blogga lite i alla fall...

 

SNÄLLA HJÄLP MIG!!     

   

Av Ellen787 - 22 april 2012 12:54

Hajj!!

Jag simtävlar i dag... 

Kanske inte blir så mycket bloggning...

    

Av Ellen787 - 22 april 2012 00:58

Hajj!!

 

Fy vad mitt liv är jobbigt just nu...  

Allt är så komplicerat...

 

Jag går i en annan skola än min bästis...

... Trodde jag...

 

Tydligen är vi inte Bästisar längre  

Jag har ingen bästis... Tror jag  

Hon har... Blivit annurlunda.

 


En Dikt Jag Skrev Till Henne, Som Hon Aldig Kommer Läsa:    


Jag ångrar mig stort, För det jag har gjort, Men det var och ändå mitt val, Ditt alternativ kom egentligen aldrig på tal.

Jag önskar att jag kunde förlåta, Nu kan jag bara gråta, Hoppas att du inser, Även om jag inte ber, Att vi kan bli riktiga vänner igen, Men bara om du vill, Ska jag säga det en gång till?

Förlåt för att vi tappade kontakten, Saknar dig.

 

 

Av Ellen787 - 22 april 2012 00:13

Hajj!!

Förlåt för dålig bloggning o.s.v

 

... Men min dator stängde ner Internet varje gång jag försökte publicera inläggen!!  

Vissa raderades också, Men de andra har jag sättit in ungefär där de ska vara...

 

Ajja...

   

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards