Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen787 - 21 december 2012 09:30

 

  

Vad tror du?

 Jag tror att det är lögn.

 


Jag överlevde. Tacka Cubus-affären. (Lång historia xD)

 

Av Ellen787 - 19 december 2012 16:04

Om (tjej) gubben är utan kläderna har den bikini:


Och gubbarna blinkar cirka var sjunde sekund!!

Vad fult    

Fast lite häftigt ändå...

  

 

Av Ellen787 - 19 december 2012 15:48

Nytt tema!!

(Onsdag)

  

Betyg:

+

Lite för dyrt... Annars jättebra 

  

Förra veckan var det dethär temat;

 

Betyg:

 

Gillade inte kläderna eller animeringarna så mycket...   

 


Av Ellen787 - 18 december 2012 20:11

Om ni inte har märkt det:

Jag har tagit en liten bloggpaus!!


Är tillbaka nu!!

 

 

Arkivbild

 

Av Ellen787 - 8 december 2012 21:48

 

Tack ♥

 

Av Ellen787 - 8 december 2012 21:28

Hahah, Tappar snart rösten.

  

Dagen började kasst med en lampa i huvudet, Men nu har den utvecklats positivt   


Sitter nu och sjunger till min 15 timmar långa Spotify-lista där jag kan alla låtar utantill  

  


Jag är ganska dålig på att sjunga, men vissa toner sätter jag ändå

  

 

Vet inte när jag började sjunga, men är hemma själv...

När jag är hemma själv brukar jag titta på skräckfilmer eller gråtfilmer, men idag är jag glad.

  


Och speedad.

Har kollat på lite julklappar som mamma har köpt till mig   


 

(Bad girl) 

  

Av Ellen787 - 8 december 2012 18:44


Dålig kamera, Ful bild, Dåligt gjord, Jag kan inte rita.

Varför skriver jag detta, Ni kan ju se själva...


Detta är vad jag ritade.

Det ser annorlunda ut IRL, Nästan fint faktiskt...


Sjukt nöjd   


Teckningen ska föreställa hur jag känner mig...

  


Om ni undrar vad det föreställer så är det en flicka som kollar in i en spegel med sig själv - på fel håll.

Vet att handen ser ut som en baby-hand på bilden, men på riktigt är den rätt ok   

Typ.


Ifall ni inte visste det så är min syn på konst så här;


Ful: Konst/Intressant/Overklig

Fin: Misslyckande/Avbildning/Ofantiserat
 

Av Ellen787 - 8 december 2012 17:09

Jag är inte bra på det.  

Bild kommer kanske.

Kanske.

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards