Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen787 - 31 maj 2011 20:51

 

Vilket låter mest intressant?

Ska släppa en av dem till tävlingen  


     

  
Av Ellen787 - 29 maj 2011 20:05

Ny header och bakgrundsfärg!!

...Ni kanske tycker att det ser slarvigt ut...

Men jag har kämpat som en...  

Upp - och nedvänd apa doppad i glass och uppäten av choglad 

Ajja...

 

Blev ganska nöjd... ( Ny sida och nya hjälpmedel )


Titta inte så noga på den...

Då blir den ännu fulare!!

  

Av Ellen787 - 28 maj 2011 14:06

Jag har lovade ju att släppa

En Saknad #2# [Slutet]

Direkt när jag levlat...

Sämre än

En Saknad #1#

- Jag vet  

Men endå..?


Dessutom har jag släppt ännu en ny film!!

( 2 På en dag!! )

Det är en som blir överkörd...

 

Resten får ni reda på i filmen!!


  
Av Ellen787 - 28 maj 2011 10:51

Som det står i Rubriken...

JAG HAR LEVLAT!!

Level 13  


TACK FÖR ALLA AUTOS!!

              

Lovar att ge tillbaka till ALLA som gav!!

 


Ajja...

 

Tack

 

Av Ellen787 - 27 maj 2011 13:52

I dag blev jag glad när jag loggade in...

Dålig bild...

Men det var fler än Miss-Modell som skrev så!!

 

Inte exakt så men nästan...

 

Och jag levlar snart...

      

  

 

Av Ellen787 - 26 maj 2011 20:20

 

Nu är det nytt Tema!!

Jag gillar temat!!

...Fast animeringarna är läskiga ( Men endå bra )!!  

Inga nya frisyrer...   

... Men kläderna är jättefina!!


   

Av Ellen787 - 24 maj 2011 15:17

   

Nu har jag ändrat lite...

Ser ni?


1. Header

2. Text

3. Hajj & //Ellen787 - Bilderna

 

Blev det bra!?    

Det tycker jag... I alla fall ganska


  

Av Ellen787 - 24 maj 2011 07:31

Jag har gjort en ny header...

Den är för liten

Jag ska göra en ny...

Men jag fattar inte varför de jag gör plötsligt blir mindre  

Ajja...  


Jag levlar snart!! 

 

Det är mer nu

 

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards