Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under juni 2011

Av Ellen787 - 19 juni 2011 16:50

 



Nu har Danskarna fått Youtube på Msp!!


Hoppas att vi också får det snart!!

  

Av Ellen787 - 16 juni 2011 15:30

Kul!!   

Av Ellen787 - 16 juni 2011 15:06


I dag var värsta gråtdagen i skolan ( Speciellt för mig )

Och när jag kommer hem får jag ett sms:

Smset: Jag gör slut

Svar: Okej bryr mig inte... Tänkte ändå göra slut i morgon...

Tillbaka: Okej

Svar igen: Men varför egentligen?

Tillbaks: Jag vet inte


Men jag är inte speciellt ledsen för det...

Egentligen vet jag inte varför jag är ledsen alls... 

  

Men jajja...


Jag har gjort en ny film  

     

Av Ellen787 - 13 juni 2011 21:44

Nu är jag glad...

Alla hatgubbar är borta!!  


Men Tjaa...

Jag försökte göra en ny header...

En grön...  

... Men den blev ful  

     

Håller ni med?


 

  
Av Ellen787 - 9 juni 2011 19:02

 

Nu är det nytt Tema!!


Tjejhåret är jättefint!!

Shortsen är super!!

Animeringarna är okej...


... Jag gillar det här temat också!!

 


P.S Nya hatgubbar / Hjälp?


   

   
Av Ellen787 - 5 juni 2011 13:34

Kolla Vad Kistan kan!!

 

Klickat:

Sedan: 

 

Klicka igen:

 

Och det finns mer...

Men jag säger inte vad det är...   


 

Av Ellen787 - 5 juni 2011 13:01

Jag har kommit hem igen!!  


Har Raderat Min nya film...

Det var 1 som vann   

 

  

Av Ellen787 - 2 juni 2011 13:36

Nu är det nytt tema!!

Pirat tema!!

Älskar det!!

... Men jag ska till min sommarstuga där Internet inte fungerar...

Så jag har fått släppa min tävlingsfilm tidigare än väntat  

 

Den är lite... Filmig

   

Ajja...

Sees!!'


P.S Maja121 ( Min syster ) fyller snart år   

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards