Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under november 2011

Av Ellen787 - 13 november 2011 17:20


Här är mina äldsta köpta kläder!!

   

Snyggt?

   

Titta inte på den lilla fula gubben som jag ritat

 

Av Ellen787 - 12 november 2011 21:12

 

Ny bakgrund!!  

Den gamla var så här:    

   

Av Ellen787 - 10 november 2011 19:25

 

Jag sitter och spelar på spela.se.


Msp laggar

  

 

( Tryck på bilden för att komma till spelet )


Vad snygg hon blev!!

  

Spelet heter

Sue's beauty machine


I fall ni skulle bli medlemmar på spela.se,

Så heter jag Ellen787

  


 

Av Ellen787 - 10 november 2011 19:19

 

Nytt Tema!!

Mitt betyg:

Älskar varg animeringarna -

Älskar kläderna -

Och Twillight är bra!!

 

 

Av Ellen787 - 8 november 2011 17:17


Nu gör jag ett inlägg om ingenting ^^

 

Ajja...

Ska på träning nu!!

 

Hajjrrå!! 

    

Av Ellen787 - 7 november 2011 21:23

Jag brukar inte lägga upp bilder från chatten,

Men nu gör jag det!!  

Bara för att jag ville...

  

Hahah, Så klart att jag svarade:

Tack^^

 


...Önskar bara att hon kommenterade i stället...

  

  

Av Ellen787 - 7 november 2011 20:49


Jag har gjort en egen liten Serie!!

Jag har ritat allt själv!!

( Nästan )  

Ajja...

 

Här kommer den:

 

Ellen787 var ute och gick.

         

Fin va?

 

Jag tycker att den ska ha betyg:

 

  

Vad tycker ni?

  

Av Ellen787 - 6 november 2011 12:42

Nu har jag fått hjälp av en Jätte Snäll moviestar!!

 

Hon hjälpte mig att göra stilla bakgrund  

  

...Men tyvärr blir det bara fel storlek hela tiden...

 

Så jag får väll be om mer hjälp

 

... Men så här ska bakgrunden ungefär se ut:

Ungefär...  

  

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards