Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under september 2012

Av Ellen787 - 4 september 2012 19:50

Den här artbooken vann hos Nya Zeeland!!    


... Ojj vilket jobb   

Förtjänar verkligen förstaplatsen   

 

Av Ellen787 - 4 september 2012 18:02

Idag fyllde morfar år. Vi var på begravning   


Grattis på 93-årsdagen morfar!!

Vila i frid.

 

 

Av Ellen787 - 3 september 2012 20:23

Än är mitt ansikte dolt...   

Hahah, men ful bild i alla fall   

Och dåligt redigerad

  


Vet att det inte är någon stock, menmen, kul om ni kommentarar något dummt/snällt   

 

Av Ellen787 - 3 september 2012 20:03

Idag är min otursdag   
...Eller... 

Den blev det   


I skolan och på träningen gick det jättebra   

Sen när mamma kom och hämtade mig, så skulle vi köpa... mat tror jag?   

Jajja, sen när jag gick ur bilen klämde jag mitt pekfinger i dörren så det blev blått 

  

Så jag gick in i affären och lade fingret på glasskartongerna, för att kyla ner   

Sen när jag tog upp fingret från typ kyl-lådan eller vad det var, så klämde jag det ANDRA pekfingret i luckan   

Som ''hjälp'' mot min otur köpte mamma glass   

Sen i bilen på väg hem, råkade jag tappa glassen över min tröja   


Hoppas att dagen är slut snart   

...Fast förresten...


Jag vill ha mer glass!!

  

Det är kanske bra med otur, trots allt   

 

Gammal arkivbild

  

Av Ellen787 - 2 september 2012 22:01

finns det ingen återvändo...

Då kommer IRL-bilden     

 

Av Ellen787 - 2 september 2012 21:22

Har simtävlat hela dagen idag, därför 0 bloggning   

Men jag har fått nya kläder från Gina för att jag gjorde så bra ifrån mig!!

 

 


Åh, Älskar den   

(Ville egentligen ha en annan färg, menmen   )

Älsklingsbyxorna   

  

Av Ellen787 - 1 september 2012 15:41

Ska nog visa er en IRL-bild på mig     

Men vilken isåfall?? 

  

Ni kan rösta i chatten, eller kommentera   

Först till 10!! 


1. När jag skjuter pilbåge: 1
2. Typ närbild: 2

3. När jag går på en stock: 10!!


Hahah, Random bildförslag   


Jag röstar på 3   


 

OJ!!
Bild nummer 3 kommer upp på bloggen den 9/3, Så håll utkik!!   

 

Av Ellen787 - 1 september 2012 15:38

Splashmania-tävling -> Artbooks -> Sida 2 -> I mitten/Nederst -> Se? -> Rösta?

      

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards