Ellen787 ♥ -

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Hejdå ♥

Av Ellen787 - 3 november 2012 00:08

Jag orkar inte mer...

Jag ekränner att jag lätt blir stressad,

Men när man ser att ens arbete är totalt sönderhackat med en timme på sig,

Då blir väl vem som helst stressad? 

Jag har jobbat med en film i flera dagar...

Till tävlingen, men idag när jag skulle kolla igenom den en sista gång,

Var den totalt förstörd.

Försökte såklart att 'laga' den, men Msp raderade mer och mer för varje försök.

Då gjorde jag om filmen. Snabbt. På 40 min. Sedan spelar jag upp den.

Och gissa vad?

Filmen är totalförstörd.

Helt jäwla paj.


Jag ger upp och försöker skicka in en look till tävlingen. Klockan är 23.50

Jag gör looken och när jag är klar ljublar jag inombords.

Jag hinner!! Har hela 7 minuter på mig!!

Sedan trycker på ''Tävlingar''. Där står det att tävlingen är avslutad.

6 minuter för tidigt!!

Jag reloggar.

När jag klickar den här gången får jag samma resultat.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.

Tävlingen är avslutad.


Ellen787's tid på Moviestarplanet.se är Avslutad.

Hejdå. ♥


Jag vet att ni kan säga att det är mitt Internets fel, men förut fungerade det hyfsat.

Det 'nya' Msp riktar sig inte till filmer och överbelastar mitt Internet.


''Filmbugg?''

- Det är lungt. Vi har artbooks, looks, spel och annat kul du kan göra.   

Varför inte köpa vår nya tidning?   

Där finns det massor av skoj och så kan du lära dig hur man gör en proffsfilm!!

 


Jag började inte spela Msp för någon dum tidning, eller för looks.

Jag började för att jag älskar att göra filmer ♥






Ha det bra. 
(''Not'' riktar sig bara till Msp. Inte alla undervara moviestars)

 

 
 
Ingen bild

Trixo

3 november 2012 02:56

NEJ ELLEN, JAG VET DET SUGER SOM IN I HELVETE, DET HAR HÄNT MIG MED. MEN ALLA VÄNNER DU HAR JU? DU HAR JU IAF DINA BV'S OCH MIG MOLL LOVAN OCH SÄKERT MASSA ANDRA JAG NT KÄNNER. UTAN VÄNNER HADE JAG OCKSÅ SLUTAT MEN SNÄLLA SLUTA NT ELLOS SERIÖST JAG HAR PANIK D:

Ellen787

3 november 2012 13:17

:(

 
Ingen bild

Klarasten (på moviestarplanet )

3 november 2012 17:40

Sluta inte Ellen du är det enda kula på msp jag vet det suger men tänk på alla dina vänner minnen MIG!? D: DU ÄGER!

Ellen787

3 november 2012 18:21

 
Ingen bild

livank

3 november 2012 20:53

ellen! gmn du får nt sluta! jag vet att dom är så EFTERBLIVNA på msp men serri! du kmr att ångra dej det gjorde jag och nu är det försent! snälla sluta inte! du kmr bara bli förkrossad av dej själv!<3
älskar dej gmn<3 /livanki

Ellen787

4 november 2012 00:30

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen787 - 17 januari 2013 19:13

Rubriken talar... Jag känner att jag inte har tid att blogga så mycket längre.Som ni ser har jag blivit mycket oaktiv på bloggen jämfört med förut. Jag har tappat blogglusten helt enkelt.  Slutar blogga. Kanske ändrar mig senare. Eller...

Oj.

Av Ellen787 - 13 januari 2013 21:18


  Nu har fler än 220 stycken sett den     Tack så mycket allihopa        ...

Av Ellen787 - 12 januari 2013 17:42

Har kämpat grymt hårt med den här, kan inte redigera filmer med fler än 3 moviestars, och filmen har 4    Ja ni ser ju...   Men tillslut gick släppte jag en av dem!!        Betyg:  ++++++++      ...

Av Ellen787 - 12 januari 2013 17:39


  Tack ea 5!!     

Av Ellen787 - 10 januari 2013 19:45

Snart level 17!!   Tack!!    Level 20 är mitt mål. Eller 25.      ...

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards