Ellen787 ♥ -

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Bara För Att...

Av Ellen787 - 3 november 2012 13:46

SENASTE:
Dryck: Coca cola   
Telefonsamtalet: Någon som vill köpa mitt företag (Haha) :)
SMS: Maja 
Gången du grät: Inatt...


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär?: Kanske det...
Förlorat någon speciell person: Ja. Många gånger
Varit så trött att du somnat sittandes: Mm.


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Grönt

färg 2: Rosa
färg 3: Alla andra färger som inte är gröna eller rosa :)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp!! :)
Skrattat så att du har börjat gråta:   
Träffat någon som förändrat ditt liv: Tror det...
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej... :(


BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: Lika många som stjärnorna på himlen... NEJ.
Har du några husdjur: 1 hund, 2 ninisar (kaniner owo), 2 syskon x)
Vill du ändra ditt namn: Nä... Nä-ee :D
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Skola ._.
Vilken tid vaknade du idag: 13.00 ;D
Vad gjorde du igår runt midnatt: Nördade datan :'3
Någonting som du längtar till: Sommarlooooov!! :D
Senaste gången du träffade din pappa: Igår :)
Vad är ditt namn: Ellen o.e
Singel/upptagen: Singel Upptagen ♥
Stjärntecken: Fiskarna
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: - Secret c:
Gymnasie: Ingen ännu
Högskola: Ingen ännu
Hårfärg: Typ mörkblond :)
Långt eller kort: Ganska långt..
Längd: 160 typ
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är en galning :) Nej.
Höger eller vänster: Vänster (Är högerhänt)


DIN FÖRSTA:

Operation: Minns inte
Bästa vän: Vet inte :/
Husdjur: Katt <3
Vaccination du minns: Någon skolsak.. Min kompis svimmade :D
Konsert: Vet inte vad bandet hette.. ,_,

JUST NU:
Äter du: Frukost :)
Dricker du: inget
Är du på väg att: Plugga ._.
Lyssnar du på: Musik :'D
Väntar du på: Att läxan ska bli klar.. owo

HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: Min kompis hade glasögon en gång... c:
Har du blivit arresterad: Av mamma? JAA.
Dissat någon: Inte med meningen.. (:
Gillat en killkompis (mer än som vän): Mm...

TROR DU PÅ:
Dig själv: Öh.. Tror inte det :3
Kärlek vid första ögonkastet: Kanske..
Tomten: SÅKLART!!  

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen787 - 17 januari 2013 19:13

Rubriken talar... Jag känner att jag inte har tid att blogga så mycket längre.Som ni ser har jag blivit mycket oaktiv på bloggen jämfört med förut. Jag har tappat blogglusten helt enkelt.  Slutar blogga. Kanske ändrar mig senare. Eller...

Oj.

Av Ellen787 - 13 januari 2013 21:18


  Nu har fler än 220 stycken sett den     Tack så mycket allihopa        ...

Av Ellen787 - 12 januari 2013 17:42

Har kämpat grymt hårt med den här, kan inte redigera filmer med fler än 3 moviestars, och filmen har 4    Ja ni ser ju...   Men tillslut gick släppte jag en av dem!!        Betyg:  ++++++++      ...

Av Ellen787 - 12 januari 2013 17:39


  Tack ea 5!!     

Av Ellen787 - 10 januari 2013 19:45

Snart level 17!!   Tack!!    Level 20 är mitt mål. Eller 25.      ...

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards