Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen787 - 23 maj 2011 13:54

 

Nu har Socker också vuxit!! 

  

Från det här:

 

Till det här:

Jag tycker att hon är sötare nu...

Vad tycker ni?

 

Av Ellen787 - 22 maj 2011 10:54

   

Ni kanske har sett Rubriken..?

''Djuren har vuxit!!''

Alla utom min nya...  

 

Socker


Okej, så här ser de som har vuxit ut:

 

Äppelskrutten blev sötare nu..?

Det tycker jag   

Ska kanske köpa en till Drake

 

Av Ellen787 - 20 maj 2011 18:57

 

Nu har jag nog släppt min sorgligaste film...  

  

Jag grät nästan när jag gjorde den   

Tänk om det är framtiden!!

Då... Då... Då...

Det får inte bli så!!

   


Hoppas att ni gillar den...  

Av Ellen787 - 20 maj 2011 08:01

 

Nu är det nytt tema...

 

Inga nya frisyrer + Inga nya accesoarer...  

Men annars var det ett ganska Okej Tema   

 

Av Ellen787 - 18 maj 2011 20:17

Nu har jag köpt lite nya djur...  

5 Stycken...

3 Boonies & 2 Petpets!!

Alla Boonies blev blåa...  

Gulligt, men tjatigt ( Tycker jag )

Hunden blev också blå...

Men Draken!!

Han blev Lila och Gul        


Jag har såklart gett dem namn...

1. Tusse ( Ljusgrön PetPet )

2. Sessan ( Grå PetPet )

3. Äppelskrutten ( Draken )

4. Molly ( Hunden )

5. Lillen ( Den Ljus-Blå Boonien )

6. Mini ( Den Mellan-Blåa Boonien )

7. Plutten ( Den Mörk Blåa Boonien )


Vad tycker ni?

Vem är sötast!?

  

 

Av Ellen787 - 17 maj 2011 15:01

Nu har jag släppt sissta delen på ~Vilse~ Serien...

  

Jag vet att serien blev dålig, men nu är den i alla fall slut!!

  


I går försvann mitt Vip...

...I går fick jag nytt!!   

Min syster IRL...

 

...Blev också Vip...

Jag köpte en look av henne!!

Fin?

Det tycker jag i alla fall...

  

   

Av Ellen787 - 15 maj 2011 10:27

 

I går så var det ju Esc ( Eurovision Song Contest )...

Vi kom 3or...

Jag tycker att Eric Saade skulle komma 1a,

För att hans bidrag var 1 av de bästa!!


Det tråkigaste från i går var att nästan alla Röstade på sina grannländer!!

Så... Orättvist!!

Sverige skulle vinna!!

 

...Tycker jag   

 

Av Ellen787 - 14 maj 2011 20:13

 

Jag levlar snart...

  

Ni kanske lägger märke till mina vänner?

835    

Jag har rensat bort typ 200...  

...Och datan mår nästan bra!!  


 

Okej, tillbaka till ämnet:

Jag levlar snart...

Lite hjälp?


P.s

Del 2 är släppt på:

~Vilse~

Serien...

  

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards