Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen787 - 12 maj 2011 18:57

 

Nu finns det:

  

Och:

 

 

På Msp!!

  


Det är ju nytt tema nu också...

 

Jag kan inte se något...

Men det verkar...

Lite sådär...  


 

Av Ellen787 - 10 maj 2011 15:32

 

I går släppte jag en ny film - serie

  Lite konstig...

Bilden blev extra dålig för att vara min dator...   

Ajja...   


Det är  på Msp!!

Kan tyvärr inte köpa något, Internetet är segt igen...   


 


Av Ellen787 - 8 maj 2011 17:59

 

Nu har jag gjort om en massa saker...

1. Jag har en bild på ''Hajj!!''

2. Jag har ändrat header

3. Jag har ändrat mini-bild ( Eller vad den nu kallas )

4. Jag har ändrat //Ellen787 - Bilden

5. Jag har ändrat min Presentation ( Lite )

 

Är det bättre eller sämre än förut..?

 

 

Av Ellen787 - 8 maj 2011 16:17

Hajj!!

Jag har ju glömt det nya temat!!

Så här kommer en LITEN bild...

 

Jag har inte sett så mycket än...

Mitt Internet har varit lite... Sent?

Ajja...

Nu ska jag kolla...


 




Av Ellen787 - 7 maj 2011 22:13

Hajj!!

I går gjorde jag inget inlägg...   

Jag hade fullt upp med annat!!

I skolan hade vi en tävlig som kallas ''Talangjakten''...

Jag och Camilla_cool kom 2:or!!

  

Efter skolan hade vi vattenkrig hos Camilla    





I dag var en packad dag...

Jag hade simtävling i ungefäer 11-12 timmar...  

Sedan var jag bjuden på 2 fester...   

Jag kom till den ena och var där i ungefär 1 timme...

Sedan åkte jag hem...


Förresten...

Camillas & min Msp blogg:

ellenocamilla.bloggplatsen.se


Sees!!


//Ellen787


Av Ellen787 - 4 maj 2011 20:06

Hajj!!

Nu gör jag headers på ett annurlunda sätt igen...

Ni ser ju mi nya där uppe...

  

Faktiskt ganska nöjd...


//Ellen787


Av Ellen787 - 1 maj 2011 19:28

Hajj!!

Nu vet jag vem som gjorde gubben!!

 

Det var...

 

Min bästis Mangaboy!!

  

Taack!!


//Ellen787


Av Ellen787 - 1 maj 2011 11:29

Hajj!!

Kolla!!

  

Snällt va?   

Undrar vem som har gjort den...

Det är inte jag!!


Förresten...

ALLA hatgubbar är borta!!

Tack!!


//Ellen787 



Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards