Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen787 - 25 januari 2012 19:00

Sorry...

Det var länge sedan jag gjorde inlägg  

Tänkte göra en header,

Men kommer inte på någon okej ''Header-Look''

Hoppas att jag gör det i morgon, När nästa tema kommer!!

 
Av Ellen787 - 20 januari 2012 22:48

Jag skulle göra en film...

 

Men i tredje scenen så behövde jag använda ''Look at me'' - Animeringen...

 

KOLLA VAD SOM HÄNDE!!

 

Gaah...

Blir det så för er också?

  

Av Ellen787 - 20 januari 2012 21:59

Kolla hur det ser ut när någon släpper en ny film!!

Vad bra!!

   

 

Av Ellen787 - 19 januari 2012 19:41

Nytt Tema!!

Jag älskar inte precis temat...

Mitt betyg:

 

 

...Tycker nästan ''Bra'' om alla teman...

Ajja...

  

 

Av Ellen787 - 19 januari 2012 19:33

Kolla:

ÄNTLIGEN!!

Man kan spara namnet!!

Hahah...

Inte så stor sak,

Men det är väll bra endå!?

 

... Och så ser man vilka som är VIP i ''Händelse-Grejen''

Det är väll bra också, Antar jag...

  

 

Av Ellen787 - 18 januari 2012 17:24

Ett tag sedan jag gjorde inlägg,

Men skolan är ju också ett tidsfördriv!!  


Ajja...

Kollade lite på forum innan,

MAN KAN INTE KOMMA TILL SISTA SIDAN SÅ!!:

Genom att trycka där, Alltså ( På de inringade >>:arna )

Eller är det inte det som är meningen?


Av Ellen787 - 14 januari 2012 21:27

Nytt Tema!!

Betyg:

... Men jag är pank  

Hjälp?

 

  

Av Ellen787 - 14 januari 2012 21:17

Jag är tillbaka!!

Jag hade det jättekul i Sälen

Jag har åkt i:

Lindvallen, Tandådalen, Hundfjället och Trysil ( I Norge )

Hundfjället är nog roligast.

Fick tyvärr inte åka Väggen i år   

För lite snö    

Men i alla fall...

Det har varit Jättekul!!

  

Det var allt...

    

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards