Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen787 - 6 januari 2012 18:58

 

Klockan 3 i natt ska jag och min familj på Semester till Sälen!!


( Jag har inte sommarkläder på vintern IRL, I fall ni undrar   ) 

Vi ska åka skidor och snowboard!!

DET SKA BLI JÄTTEKUL!!

Men tyvärr kan jag inte vara inne på Msp på en hel vecka...

Är tacksam om ni kollar min blogg endå

  

Av Ellen787 - 5 januari 2012 23:20

Jag tycker att Msp ska fixa ett nytt ansiktsuttryck ( Eller animering )

Den här!!

Fast finare!!

  

Av Ellen787 - 4 januari 2012 22:23

 

Ny Header!!

Fin?

Det tycker jag nästan.

 

Av Ellen787 - 4 januari 2012 16:24

Nytt Tema!!

Animeringarna är jättebra!!

... Enligt mig   

Ska försöka köpa Grundanimeringarna till temat,

Hjälp mig med sc?

 

Betyg på Temat:

  

Av Ellen787 - 2 januari 2012 22:54

På nyårsafton, i fjol, stukade jag mina tår!!

Jag sprang in i en vägg   

 

( Inte med flit )

Ajja...

Tårna är Blåa nu...

 

Bilden har inget med inlägget att göra

   

 

Av Ellen787 - 2 januari 2012 22:47

Det här inlägget gjorde jag i går, Men datan laggade så att det inte publicerades:  


Gott Nytt År!!

Det är 2012!!

Bevis:


Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards