Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen787 - 21 februari 2012 20:48

Det här inlägget skulle publicerats för länge sedan, men lagg...

Ajja...

Det här är den ''Nya'' Msp-Laddaren:

Hade endå tröttnat på den gamla  

 

Av Ellen787 - 21 februari 2012 20:07

Nytt Tema!!

Sorry, Skulle gjort inlägget i lördags, Men jag hann inte...

Betyg:

Det var för få animeringar, och inte så många kläder...

... Men det som var med, var bra!!

 

  

Av Ellen787 - 18 februari 2012 23:11

Nu är jag äntligen hemma från skolresan!!

Jag har haft en underbar vecka, Har ni?

Det tog 5 timmar att ta sig dit!!

... Men det var det värt,

Trots att jag var tvungen att gå upp klockan 5...  



...Och när vi skulle hem var bussen 4 timmar och 40 minuter försenad...

Vi kom inte hem förrän klockan 23.27


Ajja...  

Nu är jag hemma.  

 

Av Ellen787 - 16 februari 2012 18:45

 

Mitt VIP går snart ut!!

... Men min mamma är snäll, Så jag ska få nytt!!

Hoppas att ''Alla Hjärtans Vip''et är kvar då!!

Ajja...

 

  

Av Ellen787 - 14 februari 2012 12:00

Jaa... Jag är ju fortfarande på Skolresa...

Men jag har endå fixat en liten bild...


Av Ellen787 - 13 februari 2012 07:30

 

I dag, Exakt nu, Åker jag på skolresa.


Jag kommer att vara borta i en hel skolvecka!!

( 5 Dagar )

Jag är inte ens hemma på Alla Hjärtans Dag...

   

Av Ellen787 - 11 februari 2012 13:52

 

Förut gjorde jag ju ett inlägg som hette Header-Look..?


Nu har jag kommit på en look till...

Ska jag ha någon av de här lookarna till den nya designen?

   

1. Vitast                             2. Dyrast                           3. Röd passar inte in


... Och i så fall, Vilken?

Blir Jätte om ni kommenterar vad ni tycker!!


Jag tycker att den dyraste är finast.


 

Av Ellen787 - 10 februari 2012 23:47

I dag hade vi fler Nationella prov i skolan!!

Jag skrev inte det i onsdags, Men det var Nationella Prov   

 

Svenska igen!!

Detta kom heller inte med då   

( Svenska är mitt ''Bästa'' Ämne... Slarvar som jag vill på Msp och på bloggen    

Återanvänder bilden,

Jag tycker så mycket om den

 

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards