Ellen787 ♥ -

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen787 - 3 februari 2012 19:43

Data-Klockan är fel

Klockan var 18.41 på min dator när jag tog bilden i ett FinFint Forum ( Novell )

Min dator är tydligen lite sen i dag...

Men inte jag

Jag följer en annan klocka

( Jag var sen till en lektion i dag, Men det räknas inte )

    

P.s

Ska jag ha den looken? 

... Till en ny Header?

  

Av Ellen787 - 2 februari 2012 20:57

Nytt Tema!!

Betyg:

       

Av Ellen787 - 1 februari 2012 18:59


Ska jag byta till ?

Jag måste ''Börja om'', och lära mig en massa saker då, Och...

Är det värt det?

jag vet inte ens hur man gör header!!

Men ni kan väll lära mig,

Om jag ska byta..?

Av Ellen787 - 1 februari 2012 18:55

Datan laggade  

Ignorera den lilla saken jag slarvade fram, Den gick inte bort  

Ajja...

      

Lite om mig... o.o


HEEEEEJ!! :'D
Jag är en 13 årig skåning som spelar Msp, på den här bloggen skriver jag om Msp och min vardag. (:
Hoppas att ni gillar vad ni läser!

Min användare/moviestar heter Ellen787 och är för tillfället i level 16. :3

//Ellen787

Mina senaste filmer!! 8D

&
 
Se?


Här kan ni söka efter inlägg på bloggen...

Har du en fråga? ;)

59 besvarade frågor

Översätt? Klick* Klick*

Arkiv... :3

Senaste Inläggen:

Vill du till Msp?




Ovido - Quiz & Flashcards